Web Hosting Domain Names dnHost Site
Προηγμένη αναζήτηση Αναζητήστε τη γνωσιακή βάση

Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για Μ.Α. με βάση τις λέξεις κλειδιά

Προβολές: 7007 Τελευταία ενημέρωση: 23/11/2010 17:08 0 Βαθμολογία/ 6 Χρήστες

Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία κατά την οποία ο ιστοχώρος σας λειτουργεί με τον αποτελεσματικότερο τρόπο σε σχέση με την ταξινόμηση του στις μηχανές αναζήτησης. 

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα σας με αποτελεσματικό τρόπο:

  • Χρησιμοποιήστε τις λέξεις κλειδιά στον τίτλο των ιστοσελίδων σας, γιατί ο τίτλος είναι πολύ σημαντικός στη βελτιστοποίηση. Τοποθετήστε τη σημαντικότερη φράση λέξη κλειδί όσο μπορείτε πιο κοντά στην αρχή του τίτλου της σελίδας. Μην βάζετε τον τίτλο της ιστοσελίδας σας σε κάθε σελίδα του web site σας εκτός αν πρόκειται για εμπορικό σήμα (αν και προτείνεται να τοποθετηθεί στο τέλος του τίτλου της σελίδας). 

  • Οι μικροί τίτλοι ιστοσελίδων είναι συνήθως προτιμότεροι από τους τίτλους με πολλές λέξεις γιατί οι μηχανές τους κρίνουν πιο αντιπροσωπευτικούς για το θέμα ιστοσελίδας. 

  • Μερικές φορές λειτουργεί πολύ θετικά η επικάλυψη σε σχετικές φράσεις λέξεις κλειδιά στους τίτλους σελίδων. Επικαλύπτοντας φράσεις με λέξεις κλειδιά στον τίτλο σελίδων μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε πολλαπλές φράσεις αναζήτησης. 

  • Η meta περιγραφή πρέπει να είναι μια πρόταση σε μια παράγραφο περιγράφοντας το περιεχόμενο των σελίδων και προτιμότερο θα ήταν οι μηχανές να χρησιμοποιήσουν την δική σας περιγραφή παρά μια που θα δημιουργήσουν οι ίδιες χρησιμοποιώντας το σώμα κειμένου της σελίδας σας. 

  • Αν και η σήμανση meta keywords δεν αξίζει τον κόπο να γίνει, εάν κάνετε, πρέπει να περιέχει την αρχική λέξη κλειδί και τις κοινές ορθογραφικά λανθασμένες λέξεις καθώς και τα συνώνυμά της. Κάθε φράση λέξης κλειδιού στην meta keywords tag πρέπει να χωρίζεται με κόμμα. 

  • Οι σημάνσεις για λίστες/κατάλογοι και η χρηση σημάνσεων έντονης γραφής βοηθούν γενικότερα να χωρίζεται το περιεχόμενο της σελίδας και το καθιστούν ευκολότερο να διαβαστεί. 

  • Χρησιμοποιείστε όσα περισσότερα keywords μπορείτε στο σώμα κειμένου (και κυρίως στην αρχή της παραγράφου) και βοηθάει ακόμα περισσότερο αν είναι σε έντονη ή πλάγια γραφή. Προσοχή όμως να μην το παρακάνετε με την επανάληψη τους. Τέλος, αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε στο κείμενο το ίδιο χρώμα χαρακτήρων με αυτό του φόντου της σελίδας ή κείμενο με πάρα πολύ μικρούς χαρακτήρες γιατί ακόμα και αυτά ανακαλύπτονται και θα ληφθούν ως spam από τις μηχανές. 

  • Γράψτε το περιεχόμενό σας για ανθρώπινη ανάγνωση. Εάν το γράψετε αποκλειστικά για τις μηχανές αναζήτησης, οι σελίδες θα διαβαστούν κακώς και κανένας δεν θα θελήσει να τις δει. 

  • Χρησιμοποιήστε μια ενιαία, περιγραφική H1 κεφαλίδα στη σελίδα σας που να περιέχει φράσεις λέξεις κλειδιά παρόμοιες με εκείνες του τίτλου σελίδας. Αυτό βοηθά να ενισχύσετε τον τίτλο της σελίδας. 

  • Προπάντων, ποτέ μη χρησιμοποιήσετε γραφικά για τις (H2 ή H3) υποκεφαλίδες. Χρησιμοποιήστε περιγραφικές (H2 ή H3) υποκεφαλίδες πριν από κάθε παράγραφο ή μετά από μερικές παραγράφους. Αυτό βελτιώνει τη δυνατότητα χρησιμοποίησης της σελίδας και βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να προσδιορίσουν το περιεχόμενο της σελίδας χωρίς να φαίνεται ότι είναι η σελίδα γραμμένη ειδικά για μηχανές αναζήτησης.