Οδηγίες για σωστό e-mail marketing / newsletters
H σχετική Ευρωπαϊκή Οδηγία 2002/58/EC περί e-mail marketing (αποστολή διαφημιστικών email/newsletters) είναι αυστηρή & απαιτεί διαδικασίες "opt-in" προκειμένου να συγκεντρώνονται διευθύνσεις email με σκοπό το marketing & τη λήψη newsletter.
Θα πρέπει να στέλνετε ενημερωτικά email, ΜΟΝΟ στους παραλήπτες που έχουν ρητά και συνειδητά δεχτεί να λαμβάνουν το email από εσάς, κάνοντας opt-in (μέθοδος «διπλής συγκατάθεσης»), για να διασφαλίσετε ότι τα εγγεγραμμένα μέλη θέλουν να λαμβάνουν το newlsetter σας και ότι οι δηλωμένες διευθύνσεις e-mail είναι πραγματικά.
Η μέθοδος αυτή λειτουργεί ως εξής:
α. o χρήστης συμπληρώνει τη φόρμα εγγραφής στο newsletter σας, και
β. στη συνέχεια πρέπει να ενεργοποιήσει το λογαριασμό του εντός, πχ 2 ημερών (μέσω ενός link που θα λάβει στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε κατά την εγγραφή του).
Έτσι, όλες οι διευθύνσεις e-mail που περιέχονται στο newsletter σας θα είναι έγκυρες κι επιπλέον αποφεύγονται πιθανές εγγραφές μελών μέσω τρίτων (hackers ή bots).
Παρομοίως, θα δημιουργήσετε μια φόρμα απεγγραφής (opt-out) των χρηστών από το newsletter σας, για να μπορεί άμεσα ο χρήστης να διαγράψει το email του από τη λίστα σας.