Μετάβαση στο περιεχόμενο

Έλεγχος εισερχομένων στο SpamFilter

Γνωρίστε τις λειτουργίες του Spamexperts control panel σας.

Log search

Μπορείτε να αναζητήσετε το ιστορικό των email.

Date range : Επιλέξτε το χρονικό διάστημα για το οποίο θέλετε να κάνετε αναζήτηση στο αρχείο καταγραφής.

Sender : Εισάγετε τη διεύθυνση e-mail του αποστολέα. Recipient : Εισάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ('testuser' @mydomain.com).

Sender IP : Εισάγετε τη διεύθυνση IP του αποστολέα.

Sender Host : Εισάγετε το hostname του αποστολέα. Match : Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε "Any Condition" ή "All Condition" από το drop-down μενού. Αν επιλέξετε "Any Condition", η εφαρμογή θα αναζητήσει οποιοδήποτε από τα στοιχεία αναζήτησης που εισάγετε. Αν επιλέξετε "All Condition" η εφαρμογή θα αναζητήσει όλα τα στοιχεία αναζήτησης που εισάγετε.

Return partial matches : Με την μερική αναζήτηση, μπορείτε να επιλέξετε να συμπεριλάβετε τα αποτελέσματα αναζήτησης που αντιστοιχούν, αλλά δεν ταιριάζουν πλήρως με το πεδίο αναζήτησης που έχετε εισάγει. Η μερική αναζήτηση δεν είναι διαθέσιμη για διευθύνσεις IP.

Classification : Επιλέξτε τον τύπο του email που θέλετε να αναζητήσετε από το drop-down μενού.

Include results from the last minutes: Επιστρέφει τα αποτελέσματα που συνέβησαν την τελευταία ώρα (Δεν προτείνεται). Με την επιλογή "Export" μπορείτε να κατεβάσετε τοπικά ένα αρχείο που περιέχει όλες τις καταχωρήσεις για το επιλεγμένο domain.

Spam quarantine

Στην περιοχή αυτή, ο διαχειριστής μπορεί να προβάλει τη λίστα με όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε καραντίνα, από όλους τους χρήστες για το επιλεγμένο domain.

Ο διαχειριστής μπορεί επίσης να επιλέξει να απελευθερώσει e-mail σε καραντίνα αφού διαπιστώσει ότι το συγκεκριμένο e-mail δεν είναι στην πραγματικότητα spam.

Ο διαχειριστής μπορεί επίσης να διαγράψει ένα επιλεγμένο ή όλα τα μηνύματα spam από αυτή τη διασύνδεση.

Η λίστα των emails σε καραντίνα εμφανίζεται με έξι στήλες που παρέχουν πληροφορίες σχετικά με το θέμα, τον αποστολέα, τα στοιχεία των παραληπτών, την ημερομηνία αποστολής και το μέγεθος του e-mail.

Η τελευταία στήλη δείχνει αν υπάρχει κάποιο συνημμένο στα μηνύματα.

Σημειώστε ότι τα μηνύματα spam που απορρίφθηκαν προσωρινά σε επίπεδο SMTP δεν περιλαμβάνονται στην παρούσα επισκόπηση, η αποστολή τους θα επαναληφθεί αυτόματα.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Log search για να βρείτε ένα συγκεκριμένο μήνυμα που δεν αναφέρεται σε αυτόν τον πίνακα.

Delivery queue

Local recipients

Το φίλτρο εκτελεί συνεχώς ένα αποθηκευμένο υπόμνημα παραληπτών με το οποίο ελέγχει ότι οι διευθύνσεις email των παραληπτών όντως υπάρχουν σε διακομιστές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προορισμού.

Αν ενεργοποιήσετε την επιλογή "Use local recipients" τότε θα γίνονται αποδεκτές μονάχα οι έγκυρες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο διακομιστή προορισμού θα γίνονται αποδεκτές.

Όταν αυτή η επιλογή είναι ενεργή, τότε όλοι οι παραλήπτες πρέπει να προστεθούν χειροκίνητα, αλλιώς ακόμη και για τους χρήστες αυτού του λογαριασμού δεν θα λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Domain settings

Ορίστε πόσες αναπηδήσεις θα κάνουν τα e-mail, την διάρκεια του ιστορικού αλλά και να επιλέξετε αν επιθυμείτε να καταγράφει ιστορικό για τους μη έγκυρους αποδέκτες.

Maximum bounces : Κάθε παραλήπτης του επιλεγμένου domain, ορίζεται στο να λαμβάνει ένα μήνυμα μέσα σε ένα προκαθορισμένο αριθμό αναπηδήσεων (μηνύματα από postmaster διευθύνσεις ή χωρίς όνομα αποστολέα).
Σημειώστε ότι αν ο αριθμός των αναπηδήσεων ξεπερνά το όριο που έχει οριστεί σε αυτό το πεδίο το μήνυμα δεν μπαίνει σε καραντίνα, αλλά απορρίπτεται μόνιμα και δεν θα ληφθεί αργότερα.
Μπορείτε να το ρυθμίσετε σε κάποια χαμηλή τιμή, εάν οι χρήστες του συγκεκριμένου domain δεν στέλνουν συχνά e-mail σε μη έγκυρες διευθύνσεις.
Εξ ορισμού αυτό το πεδίο έχει οριστεί σε 100.

Accessible logging days : Όλα τα e-mail (spam και μη) που συνδέονται σε ένα domain αποθηκεύονται στο server μας. Εξ ορισμού η περίοδος αποθήκευσης είναι 28 ημέρες.
Μπορείτε να αποθηκεύσετε το αρχείο καταγραφής για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Μετά το τέλος της περιόδου αυτής το αρχείο καταγραφής μεταφέρετε σε άλλο server και δεν μπορείτε να ανακτηθεί.

Enable logging for invalid recipients : Αυτή η ρύθμιση ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί την καταγράφει των στοιχεία των εισερχόμενων μηνυμάτων που απευθύνονται σε λάθος παραλήπτες για το επιλεγμένο domain.
Αυτή η επιλογή είναι ενεργοποιημένη από προεπιλογή.

Maximum days to retry : Εάν η διαδρομή προορισμού έχει προσωρινά προβλήματα, τα μηνύματα μπαίνουν σε ουρά και γίνετε αυτόματη αποστολή σε τακτά χρονικά διαστήματα για τον αριθμό των ημερών που εγγράφονται.
Ακόμα και μετά την περίοδο αυτή, εάν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν έχουν παραδοθεί, τότε επιστρέφουν στον αποστολέα.
Από προεπιλογή, αυτό έχει οριστεί σε 4 ημέρες, ο κύριος λόγος είναι ότι οι αποστολείς θα πρέπει να γνωρίζουν ότι μηνύματά τους δεν παραδίδονται εδώ και 4 ημέρες.

Edit Route(s)

Αν υπάρχει προσωρινό πρόβλημα με τον κύριο διακομιστή προορισμού email, θα προσπαθήσει να παραδώσει τα φιλτραρισμένα μηνύματα στον επόμενο e-mail server προορισμού.
Αν η βλάβη είναι μόνιμη, για παράδειγμα, δεν μπορεί να κάνει resolve το hostname, θα προσπαθήσει να το παραδώσει μέσα στην επόμενη εναλλακτική διαδρομή.
Μπορείτε να ορίσετε εναλλακτικές διαδρομές πατώντας την επιλογή "add route".

Domain Statistics

Στην περιοχή αυτή μπορείτε να βρείτε διάφορα στατιστικά αναφορικά με την κίνηση του email σας.

Report Spam

Στην επιλογή αυτή δίνετε η δυνατότητα να 'προπονήσετε-εξασκήσετε' το φίλτρο spam ανεβάζοντας αρχεία με κατάληξη .eml που περιέχουν spam.

Πως; Είναι απλό, ανεβάστε ή σύρετε ένα .eml (email) αρχείο μέσα στη διακεκομμένη περιοχή. Οι εφαρμογές του webmail, thunderbird και outlook express υποστηρίζουν(.eml) αρχεία.

Τι συμβαίνει στην περίπτωση που χρησιμοποιώ Microsoft Outlook;
H εφαρμογή του Outlook δεν υποστηρίζει αυτό τον τύπο αρχείου και όλα της τα μηνύματα αποθηκεύονται με την κατάληξη .msg(message).
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να κατεβάσετε κάποια εφαρμογή (https://www.outlookfreeware.com/en/) που να κάνει convert τα .msg αρχεία σας σε (.eml).
Μια άλλη λύση λιγότερο προτεινόμενη είναι: αποθηκεύοντας σε (.txt) τα μηνύματα σας να τους αλλάξετε την κατάληξη σε (.eml) και εν συνεχεία να τα ανεβάσετε στο πάνελ.

Report Not Spam

Στην επιλογή αυτή δίνετε η δυνατότητα να 'προπονήσετε-εξασκήσετε' το φίλτρο spam ανεβάζοντας αρχεία με κατάληξη .eml που περιέχουν spam.
Πως; Είναι απλό, ανεβάστε ή σύρετε ένα .eml (email) αρχείο μέσα στη διακεκομμένη περιοχή.
Οι εφαρμογές του webmail, thunderbird και outlook express υποστηρίζουν .eml αρχεία.

Τι συμβαίνει στην περίπτωση που χρησιμοποιώ Microsoft Outlook;

H εφαρμογή του Outlook δεν υποστηρίζει αυτό τον τύπο αρχείου και όλα της τα μηνύματα αποθηκεύονται με την κατάληξη .msg(message).
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να κατεβάσετε κάποια εφαρμογή από το outlookfreeware.com που να κάνει convert τα .msg αρχεία σας σε (.eml).
Μια άλλη λύση λιγότερο προτεινόμενη είναι: αποθηκεύοντας σε (.txt) τα μηνύματα σας να τους αλλάξετε την κατάληξη σε (.eml) και εν συνεχεία να τα ανεβάσετε στο πάνελ