Μετάβαση στο περιεχόμενο

Είσοδος και Διαχείριση του Spam Filter

Είσοδος στη διαχείριση του Spam Filter

Μέσα από την φιλοξενία του domain σας (http://mycp.gr) στην καρτέλα Home (scroll down) κάντε κλικ στο domain σας κι απο εκεί στην καρτέλα Websites & Domains, στο Spam Filter.

Επιλέξτε το domain που θέλετε και πατήστε στο Login. Θα σας ανοίξει ένα παράθυρο που θα σας ανακατευθύνει στη διαχείριση του Spam Filter.

 

Διαχείριση των email που πιάστηκαν στο φίλτρο

Στο "Spam quarantine", βρίσκονται όλα τα email που έχουν πιαστεί στην καραντίνα, από όλους τους χρήστες email στο domain σας.

Μπορείτε να Απoδεσμεύσετε (Release) ένα e-mail που βρίσκεται στην καραντίνα, αφού σιγουρευτείτε ότι το συγκεκριμένο e-mail δεν είναι spam.

Για να δείτε τα περιεχόμενα του email ΠΡΙΝ το Release/Delete, πατήστε πάνω στο θέμα (Subject) του email που θέλετε να ελέγξετε (δείτε την παρακάτω απεικόνιση).

Αν επιλέξετε Release το επιλεγμένο email θα σταλεί άμεσα στη θυρίδα του email σας. Επιλέγοντας Delete, θα διαγραφεί από την καραντίνα.

ΠΡΟΣΟΧΗ στο τι θα επιλέξετε!!

Μπορείτε να διαγράψετε ένα ή όλα τα μηνύματα που χαρακτηρίστηκαν spam (επιλέγοντάς τα από το πεδίο επιλογής στα αριστερά).

Επίσης, να αναζητήσετε το ιστορικό των email από την περιοχή "Incoming" πατώντας στην επιλογή log search.

Εκπαίδευση του SpamFilter για να μην μαρκάρει ως ανεπιθύμητα κάποια email;

Στην επιλογή Εισερχόμενα (Incoming) > "Report Spam" ή "Report not Spam", ανεβάστε ή σύρετε ένα .eml (email) αρχείο μέσα στη διακεκομμένη περιοχή.

Οι εφαρμογές του webmail, thunderbird και outlook express υποστηρίζουν(.eml)* αρχεία.

ΕΙσαγωγή email διευθύνσεων σε Whitelist / Blacklist

Sender Whitelist:

Προσθέστε τις email διευθύνσεις από τις οποίες θέλετε να λαμβάνετε κάθε email που σας στέλνουν.

Sender Blacklist:

Προσθέστε τις email διευθύνσεις όσων θέλετε να αποκλείσετε οριστικά από το να σας στέλνουν email.

Recipient Whitelist:

Για όσες email διευθύνσειςτου domain σας θέλετε να παρακάμπτουν το φίλτρο. Μην εισάγετε άλλα email εδώ (υπάρχουν ήδη τα abuse@ & postmaster@ όπως ορίζει το πρωτόκολλο email).

Recipient Blacklist:

Όσα email στέλνονται σε αυτές τις email διευθύνσεις του domain σας, θα απορρίπτονται με σφάλμα 5xx SMTP. Οι διαχειριστές μπορούν επίσης να βάλουν σε whitelist ή blacklist ένα συγκεκριμένο σύνολο αποδεκτών / αποστολέων email ή ένα ολόκληρο domain, χρησιμοποιώντας τον χαρακτήρα μπαλαντέρ (*).

 

Προβολή των email που εκκρεμεί η παράδοση τους

Μπορείτε από την επιλογή Delivery queue: Σε γενικές γραμμές, τα emails παραδίδονται στο διακομιστή προορισμού.

Ωστόσο κάθε φορά που ένας mail server παραλήπτη σας είναι προσωρινά μη διαθέσιμος, όλα τα φιλτραρισμένα μηνύματα μπαίνουν στην ουρά παράδοσης σε μεταγενέστερο χρόνο.

Emails που απορρίφθηκαν από το διακομιστή προορισμού με κωδικό σφάλματος 5xx δεν θα μπουν στην αναμονή παράδοσης και θα σβηστούν από το σύστημα.

Μπορείτε να δείτε τα e-mail σε εκκρεμότητα παράδοσης και να επιλέξετε χειροκίνητα να γίνει εκ νέου αποστολή τους.

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Μπορείτε να μας προωθήσετε το μήνυμα λάθους που λαμβάνετε στο support@dnhost.gr μαζί με τα full headers.

Από το outlook, ή το webmail υπάρχει η επιλογή να δείτε τα Headers (κεφαλίδες) του email. Από το outlook μπορείτε από το File > Properties ενώ από το webmail αφού ανοίξετε το email > Headers (επικεφαλίδες) > Full headers.

*Aν χρησιμοποιείτε Microsoft Outlook: Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να κατεβάσετε κάποια εφαρμογή (http://www.outlookfreeware.com/en/ ) που να κάνει convert τα .msg αρχεία σας σε (.eml).

Μια άλλη λύση λιγότερο προτεινόμενη είναι: αποθηκεύοντας σε (.txt) τα μηνύματα σας να τους αλλάξετε την κατάληξη σε (.eml) και εν συνεχεία να τα ανεβάσετε στο πάνελ.

Το Outlook δεν υποστηρίζει αυτό τον τύπο αρχείου και όλα της τα μηνύματα αποθηκεύονται με την κατάληξη .msg (message).

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση χρειαστείτε σχετικά με την Είσοδο και τη Διαχείριση του Spam Filter μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.