Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πως να λάβετε Τεχνική Υποστήριξη από την DNHOST

ΣΩΣΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΜΑΣ ΤΜΗΜΑ, ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ, ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗ!

Α. Για να έχετε την καλύτερη δυνατή αρχή και σωστή χρήση των υπηρεσιών μας και αμεσότερη αυτο-εξυπηρέτηση όταν έχετε κάποιες ερωτήσεις, θα πρέπει:

1) Να διαβάσετε προσεκτικά και να ακολουθήσετε πιστά τις οδηγίες του email που σας στέλνουμε με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας web hosting.

2) Nα κατεβάσετε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ το manual του Plesk Control Panel σας, ώστε να δείτε με λεπτομέρειες όλες τις λειτουργίες του, να εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας σε τεχνικά θέματα και να δείτε σε βάθος πως μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σωστά.

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε ότι: Η εκμάθηση των λειτουργιών του Plesk Control Panel και πχ του Outlook Epxress, είναι αποκλειστικά υποχρέωση του πελάτη.

Η dnHost παρέχει την υπηρεσία ως έχει, χωρίς άλλη υποχρέωση πέραν της καλής λειτουργίας του. Υποτίθεται οτι έχετε τις βασικές γνώσεις σε θέματα Η/Υ, html και Internet.

Η dnHost ΔΕΝ παρέχει εκπαίδευση στη χρήση του Plesk Control Panel αλλά Άριστη και Άμεση τεχνική Υποστήριξη σε περιπτώσεις προβλημάτων ή ανάγκης επέμβασής μας.

Σαν Webmaster οφείλετε να εξοικειωθείτε με τις απλές διεργασίες που παρέχει το Plesk και να αναβαθμίζετε με τις τελευταίες εκδόσεις και fixes τις web εφαρμογές forum, CMS, e-mail forms και λοιπά scripts, που τρέχουν στο site σας.

Β. Για να λάβετε τεχνική υποστήριξη, αν έχετε ερωτήσεις ή αντιμετωπίζετε συγκεκριμένο τεχνικό πρόβλημα:

1) Επισκευθείτε τη γνωσιολογική βάση της dnHost, στo https://dnhost.gr/kb/

Περιέχει πολύ σημαντικές πληροφορίες, απαντήσεις και λύσεις για τεχνικά θέματα ή πιθανά συχνά ερωτήματα και ενημερώνεται συχνά για να δίνει λύσεις στα προβήματά σας!

2) Δείτε βήμα-βήμα τη χρήση του Plesk σε Video Tutorials (Οδηγοί εκμάθησης) που υπάρχουν στο http://www.parallels.com/en/products/plesk/tutorials

Εάν έτσι δεν βρείτε λύση στο ερώτημα ή πρόβλημά σας:

3) Στείλτε ένα σύντομo αλλά περιεκτικό e-mail στο support{at}dnhost.gr ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.

Αναφέρετε το ονοματεπώνυμό σας, το user name και το domain name σας. Επίσης το ακριβές πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.

Περιγράψτε λεπτομερώς τι συμβαίνει, σε ποιο domain και φάκελο ή σε ποιό e-mail account, σε ποιο url μπορούμε να το εντοπίσουμε και πως ακριβώς μπορούμε να το αναπαράγουμε ακριβώς.

Αν έχετε ερώτηση σχετικά με το πως μπορείτε να επιτύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, θα χαρούμε να βοηθήσουμε αν έχουμε τη δυνατότητα.

Εάν οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε να μεταφερθείτε σε κάποιο άλλο πακέτο φιλοξενίας (αναβάθμιση πακέτου web hosting), παρακαλούμε δηλώστε το με ένα σύντομο e-mail στο support{at}dnhost.gr ΠΡΟΣΟΧΗ!! Παρακαλούμε σημειώστε ότι: 5 λεπτά αφότου στείλετε το e-mail σας στο support{at}dnhost.gr, σιγουρευτείτε ότι λάβατε μια αυτόματη απάντηση με ένα κωδικό της μορφής ABC-1234-678.

Αυτό σημαίνει ότι ένας διαθέσιμος εκπρόσωπός μας έλαβε, εξετάζει και ανέλαβε να επιλύσει το πρόβλημα ή να σας προτείνει τρόπους για να το χειριστείτε με επιτυχία!

Eλέγξτε όλους τους φακέλους του e-mail σας, έτσι να αποκλείσετε το ενδεχόμενο η απάντησή μας να πιάστηκε στα Spam σας.

Όλα τα e-mail που λαμβάνουμε, ταξινομούνται στο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών μας (e-mail heldesk), με βάση τη σειρά προτεραιότητας με την οποία τα λαμβάνουμε και επιλύονται με βάση τη σειρά που φτάνουν στο τεχνικό τμήμα και τη σοβαρότητα του θέματος.

Oι συνάδελφοι, απαντούν σε ζητήματα/ερωτήσεις Πωλήσεων, Τεχνικής Υποστήριξης/Εξυπηρέτησης πελατών και Οικονομικών θεμάτων.

Το 87% των e-mail απαντώνται σε 1-3 ώρες ενώ το 95% των προβλημάτων επιλύονται εντός 24 ωρών!

Πολλαπλά συνεχόμενα e-mail με το ίδιο θέμα και αντικείμενο και συνεχείς κλήσεις στο τηλεφωνικό μας κέντρο για ενημέρωση απί του θέματος (ενώ έχετε ήδη επικοινωνήσει μαζί μας μέσω email), δεν πρόκειται να επισπεύσουν την επίλυσή του θέματός σας, αλλά έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα διότι έτσι απασχολείται το προσωπικό στο να επαναλαμβάνει τα ίδια πράματα αντί να επιλύει ζητήματα.

Σε κάθε σας email, θα πρέπει να έχετε ένα Θέμα (subject) και να αναφέρετε το domain σας και το πλήρες Ονοματεπώνυμό σας.

Θα πρέπει να φανείτε συνεργάσιμοι και να βοηθήσετε τον εκπρόσωπό μας, διαβάζοντας προσεκτικά το e-mail του ή τη συνομιλία σας στο live chat/ακούγοντάς τον προσεκτικά κι αφήνοντάς τον να ολοκληρώσει αν μιλάτε στο τηλέφωνο & παρέχοντάς του όλες τις πληροφορίες που θα σας ζητήσει.